vrijdag 24 december 2010

Zpaghetti-poef


Op mijn ik-zou-zo-heel-graag-willen-lijstje staat de poef van Christien Meindertsma. Daar onder staat 'een grote prijs winnen in de staatsloterij'. Want ik vind de poef wel echt heel mooi met zijn mooie dikke wol in prachtige kleuren, maar kan dit nu niet zomaar betalen. Want ik wil natuurlijk wel het liefst een grote.

Dus ik besloot vorig jaar al eens om er zelf één te breien. Drie maal dikke draad op dikke naalden. Heel veel bollen. Nu heb ik een enorme lap. Ik wist niet hoe ik hem ergens toonbaar omheen kon maken. Die wacht dus op een betere bestemming.

Toen vertelde deze collega dat zij een poef had gehaakt. Van Zpaghetti. En het was een succes. Het haken en het resultaat. Dus ik was enthousiast. En nu heb ik ook een poef.

Voor nu voor iedereen hele fijne kerstdagen. Ik ga beginnen met de voorbereidingen voor morgen.

13 opmerkingen:

  1. mooi, mooi, mooi! en ook voor jullie heerlijke kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein, wat leuk dat je meedoet aan Link Your Stuff! Mooie poef hoor.
    Hele fijne feestdagen gewenst en voor 2011 veel knutselplezier gewenst!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, super mooi. Heb hier ook Zpaghetti klaarliggen voor een poef, maar weet niet wanneer ik er eindelijk eens aan zal beginnen.
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjolein,

    Wat een super stoere poef! Waarschijnlijk is het achteraf niet zo veel werk geweest als je had gedacht. Met Zpaghetti gaat haken echt super snel! Leuk dat je mij ook noemt in je blog.. :) Hele fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat mooi. Stiekem denk ik er ook aan om zo'n poef te maken. Ooit …

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij gaaf geworden! Had al een paar keer gekeken of hij erbij stond...
    groetjes roos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whow wat leuk en mooi gemaakt, ben stik jaloers:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moooooi ! En zo lekker snel resultaat met Zpaghetti, hè !

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.